fredag den 16. november 2012

Bogmesse og P4

Så er bogmessen i Bellacenteret vel overstået..Der blev kæmpet flittigt om læserne, og var lidt sjovt at man gik på samtidig med Jesper fra DAD - som min svorger sagde. "Giv mig et argument for jeg skal høre dig og ikke Jesper". Ja svorger, kan godt se din pointe men mit budskab er noget du kan bruge hele livet ;-)


I mandags var jeg ligeledes på P4 Østjylland, hvor at studieværten Rasmus Scarling Toft havde sat mig i stævne, fordi han syntes konceptet med "Livskunst for drengerøve" var ret interessant. Det blev til 7 minutters interview, du kan høre her http://soundcloud.com/lasse-schou-larsen/livskunst-for-drenger-ve

Nu er næste fase så kommet. Nu skal der snart gøres status for den første tid efter bogen er udkommet....Spændende. Og husk at 9 december signerer jeg bøger i Salling i Århus.

Over ´n´ out og husk at succes er en lang opstigning af fejltagelsens stige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar